Tråk

00:45:24 / 2012-08-24 / ALLMÄNT
Dagen började med att jag vaknade hos tjejen och tog bussen till heby, sen tog jag bussen till uppsala. Första lektionen va historia(y) läraren va skum... Sen va jag ledig i mer än 2h och då drog jag upp till biblioteket och lånade boken "jag är zlatan ibrahimovic" ska kolla vad som står där bara. Sen hade jag naturkunskap och där gjorde vi inget :p sen satt man på bussen hem med marlene och amanda(y) när jag kom hem började jag kolla på några dragonball avsnitt :D har snart kollat på 40avsnitt(a) sen blev de att kolla på dagens höjdpunkt och de va barca mot real madrid, en riktig rysare :) men nu ska jag sova(y) god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback