Skön dag!

23:23:44 / 2012-08-21 / ALLMÄNT
Har haft en ganska skön skoldag idag!! :)
 
Dagen började med att man steg in i bussen och väntade tills vittinge då marlene steg på, de va en jätte trevlig bussresa med massa snack och skratt :)
 
Sen så hade skolan gjort om schemat så jag skulle egentligen få sovmorgon eftersom att vi hade samhällskundskap 1a och jag har gjort klart kursen "Samhällskunskap 1b" men de gjorde inget^^
Sen så hade jag fysik och det gick ganska okej faktiskt.
Efter fysiken så hade man lunch och de va fisk och de gillas inte. Efter lunchen så kunde jag dra hem men valde att stanna kvar för att vara med klassen och lära känna någon.
 
När man väntade på bussen som skulle åka till gåvan så kom malin^^ det var inte den roligaste bussresan men de va skönt med lite sällskap iaf :)
 
När jag kom hem så åt jag lite spaghetti med köttfärssås(stavning) och drog senare till karlsson för att köpa Antecknings block till skolan.
 
Klockan 19.00 drog jag till fotbolls träningen som inte var så jobbig bara för att jag har match imorgon i fjärdhundra och då får jag träffa min saknade lilla bejb :')
 
Och nu sitter jag och funderar på vad jag skall göra för att ja är ledig imorgon :/
 
 
Välkommen Alex Song till denna underbara fotbolls klubb och bästa klubben i världen!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha, nog var det trevligt! Hade ju saknat min
vän:D

Svar: heheh visste inte att du läste min blogg :D
Ezzat Osman

2012-08-22 @ 06:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback