Mitt första inlägg!!!!!

23:32:11 / 2012-08-19 / ALLMÄNT
Som ni ser så är detta mitt första inlägg så jag vet knappt vad jag ska skriva :)
Men idag så har jag vaknat upp hos älsklingen och drog hem klockan 15.00 plus att vi hade våran 9 månaders dag idag! :D
 
 
 
Jag och älsklingen på bild! (L)
 
Sen så har jag kommit hem och chillat lite framför datan innan pappa ville ha hjälp med sin jävla box jävel som han inte får igång -.-' men iallafal så slapp jag hjälpa honom efter ett tag, sen så kollade vi på när Real Madrid gjorde fiasko i Liga BBVA premiären där dom mötte Valencia som gjorde en fenomenal insats då matchen slutade 1-1 då valencia också fick ett mål bortdömt....
 
Sen så kollade jag och pappa på när FC Barcelona spelade mot Real Sociedad där matchen slutade 5-1 till Barca!!! :DDD messi gjorde en fenomenal match genom att göra två mål i premiären! :D Men idag så gjorde David Villa en comeback i Liga BBVA efter en skada i December då Barcelona deltog i Club World Cup där han skadade sig i semifinalen... Men han kom inte hem utan något mål iallafall :D han gjorde ett mål!
 
David Villa på bild! :D
 
 
Nu ska jag kolla lite på Dragon Ball och sen sova för att imorgon ska ja till skolan :)

Kommentarer
Postat av: ???????????????

Coolt

Svar: fan va cool du e steffner!
Ezzat Osman

2012-08-20 @ 16:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback